Sunday 29 November 2009

Το Εξ - Φάκτορ στη ζωή μου

Ναι, ναι... Το παιδί σας είναι εξαιρετικά ταλαντούχο, ένας νέος σολίστας με πρωτοφανή ευαισθησία και ωριμότητα. Ένα ακατέργαστο ταλέντο το οποίο εγώ σαν μέτρια δασκάλα που είμαι αδυνατώ να ανασύρω στην επιφάνεια. Το φταίξιμο είναι ξεκάθαρα δικό μου, είμαι μια αδέξια και δυσκοίλια δασκάλα πιάνου. Το παιδί σας δεν φταίει σε τίποτα! Αλήθεια σας λεω το παιδί σας είναι απλά υπέροχο, ένα σπάνιο πλάσμα με τρόπους, ήθος, σωστή διαπεδαγώγηση, εξαιρετικά πρότυπα και κοφτερό μυαλό. Φτου του. Πραγματικα φτου φτου φτου!

3 comments:

  1. Iponois oti leis psemata stous kaimenous tous gonious, pou me toso kopo kai moxtho sou, fernoun ta paidia tous , perki tous aniksis ta ligo ta matia.
    Ego pantos an imoun mama den tha sou eferna to moro mou :))))))

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Diapaidagwgish grafetai me alfa giwta kori Axristi.

    ReplyDelete